FAQ
We hebben de meest populaire vragen over ons Adventure Park op deze pagina beantwoord. Heb je hier geen antwoord gevonden? We helpen je graag via e-mail. Stuur je vraag naar info@play-inutrecht.nl
  • Hoe kan ik mijn voucher/cadeaukaart inwisselen?
    Je ontvangt een mail met een cadeautje. Klik op 'bekijk cadeaubon'. Onder de QR code staat een code. Voer deze in tijdens het afrekenen om de cadeaubon in te wisselen.
  • Hoe reserveer ik meerdere activiteiten voor verschillend aantal personen?
    Wanneer je voor een activiteit kiest, vul je het aantal deelnemers in, dit kan je voor meerdre activiteiten doen en voor verschillende aantallen.
    Let op: alleen mensen die daadwerkelijk deelnemen aan de activiteit (dus niet alleen kijken) is een ticket nodig!
  • Hoe kan ik annuleren of wijzigen?
    Je kan annuleren en/of wijzigen door een mailtje te sturen naar; info@play-inutrecht.nl
    Dit kan tot de dag voorafgaand 18:00, op de dag zelf is dit helaas niet meer mogelijk.
    Het bedrag word dan omgezet in een voucher/cadeaubon. Dit word gemaild naar het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het reserveren. Je kan met dit bedrag een nieuwe reservering maken via de website.
  • Is reserveren verplicht?
    Nee, dit is niet verplicht, reserveren word wel aangeraden. Wij nemen geen telefonische reserveringen aan. Reserveren is alleen mogelijk via de website.
  • Is het invullen van waiver verplicht?
    Ja, iedereen die komt jumpen bij ons is verplicht om een Waiver in te vullen. Heb je jumpen gereserveerd? Wees voorbereid en vul de Waiver vooraf in. Link naar Waiver
  • Kan ik bij jullie contant betalen?
    Op de website is het alleen mogelijk om met IDEAL te betalen. Het is wél mogelijk om contant te betalen bij de balie.
  • Kan ik betalen met Creditcard?
    Ja, zowel online als op locatie.
  • Werken jullie samen met de U-PAS?
    Helaas werken wij hier niet mee samen.
  • Waar kan ik een klacht indienen?
    Vervelend dat iets niet naar behoren was! We vragen je om je klacht naar ons te mailen;
    info@play-inutrecht.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
  • Is het toegestaan om mijn hond mee naar binnen te nemen?
    Nee, alleen hulphonden zijn toegestaan.
  • Is Play-In rolstoeltoegankelijk?
    De activiteiten bevinden zich op de begane grond, je kan vanaf de zijkant mee kijken bij de
    activiteiten, helaas beschikken wij niet over een lift of een invalide toilet.
  • Mag ik mijn eigen consumpties meebrengen?
    Het is bij ons niet toegestaan om eigen consumpties mee te brengen, een flesje water of
    babyvoeding mag uiteraard wel.
  • Mijn kind heeft allergieën, wat kan ik dan doen?
    Neem dan even contact met ons op via: info@play-inutrecht.nl
  • Mogen mijn kinderen alleen bij jullie komen spelen?
    Dit is alleen toegestaan wanneer de kinderen 12 jaar of ouder zijn. Zijn de kinderen jonger dan 12 jaar, en is er geen ouder of voogd aanwezig, word de toegang
    geweigerd.
  • Mogen mijn kinderen alleen komen jumpen?
    Dit is alleen toegestaan wanneer de kinderen 12 jaar of ouder zijn.
    Kinderen onder de 16 jaar dienen een schriftelijke toestemming mee te brengen, dit mag via de mail zijn of op een uitgeprinte versie van het Aansprakelijkheids- en vrijwaring formulier, Meer informatie vind je op de pagina van het trampolinepark.
  • Kan ik met epilepsie deelnemen aan Virtual Reality of X-Cube Escape Room?
    We raden deelname aan deze activiteiten af.
  • Ik ben zwanger. Welke activiteiten kan ik veilig doen?
    Je kan zonder risico deelnemen aan de Arcadehal, Urban Crazy Minigolf en de X-Cube Escape Room
  • Mag ik met een kinderwagen de activiteit op?
    Het is niet mogelijk om met een kinderwagen de activiteit te betreden, dit neem veel ruimte
    in.
  • Hoe zit het met parkeren bij jullie?
    Je kan bij The Wall op het parkeerdek parkeren, dit is de eerste 2 uur GRATIS en daarna €2,50 per uur. Betalen doe je bij het uitrijden.